#LazzSusuKambing

#LazzSusuKambing

Wednesday, October 6, 2010

et 18/40

in da month of October.... agak bz buln ni.. mcm2... my sis buat open
house, my bro pon buat, ofis buat, jabatan buat. semua org buat.
Penat nak habiskan syawal ni..makan pon byk.. papepun bersyukur
dgn rezeki yg telah diberikan olehNYA....
harap2 my next meeting wif misi, my weight is still in control.

i'm @ 18/40 weeks. perut pon dh agak besar, walobgimnpon sum
people said that i hav a very small tummy at this age of pregnancy.
last weekend dh shopping few baju maternity. suke, sbb chommel...
my lil sis said i look like a barbie doll when i wore the baju.. hehehe..
ye la tu padahal sesaje mau kasi gue prasaang...muahahaha... papepon
nk beli baju lagi. kali ni aim for maxis n cardigan yang pjg smpai ke lutut
cam cik adik ku yg kupanggil Dilah tu ske pakai.

heels dh lama x pakai, even before my pregnancy pon lagik, tp sjk
pregnant ni..feel like wanted to pakai balik la plak... eeeeeee x sdar diri...
kulat2 dah naik byk dh d sandal2 ku, heels ku.... ade aku kisah? hahaha...
kang pas branak nnti aku malaramlaaa... la la la....

perfume? jugak dh lama x sembur.. no need la.. my natural fragrance
pon dh ok..hehehe...nasibla da people around me.. had to bear my body
odour... alhamdulillah..stakat ni no complaint. lagipon mr. hubby honey
bunny ku syg said that i smells guuuudddd... :)) amek ati je tu...

my kebayas, x muat tang perut dh. cannot squeeze in. totally out, must
wait until my bb yang disayangi ini born dulu.. pastu hav to diet yang gilee2..
untill i get my beautiful n gojes bod back.. used to hav a bod like britney's
body in her 'i'm a slave for u' vdo.. skang dh out.. miahahaha.. mr. hubby
kate i'm sexier than ever wif my tummy yg booolat itu.. hahaha.. pandaila...

Mabuk?? nope.. gone..dh boleh makan, minum susu sesikit tp in da
morning during teeth brushing still ade rase loya2 walopon x muntah.
mucus are all over my body especially saliva. x boleh telan. tried to telan
before but cannot coz i vomit after that. kemam la saliva tu... smpai
jumpe2 appropriate tempat utk spit it out. dari usia 12 minggu sampai
skang, i had to deal with all the mucus. hopefully by the time i'm in 21st
week, all d mucus will b gone.. :) InsyaALLAH..positively... yeay...

dear baby... ibu, mak, mama, ma, mommy, ummi love u sooo much..
n so does ur ayah, bapa, papa, abah, abi, daddy.. muahhhh muah.....

No comments:

Post a Comment